Šiandien stovyklautojai gilinosi į video kūrimo subtilybes, o jei tiksliau socialinei medijai skirtus video. Kokios tai platformos???
2016 metais Kinijoje sukurta programėlė TikTok netrukus išpopuliarėjo visame pasaulyje, o šiuo metu turi pusantro milijardo vartotojų. Tiesa, populiariausia ji tarp Z kartos atstovų, kuriems šis Vine, Instagram ir Snapchat derinys jau tapo nauja manija. TikTok mūsų šalyje kol kas nėra plačiai naudojamas reklaminiams tikslams, todėl į jauną auditoriją orientuotiems verslams gali tapti galimybe pritraukti naujus klientus. TikTok vartotojai kuria trumpus lengvo turinio vaizdo įrašus, naudodami įvairius efektus bei muzikos takelius. Stovyklautojai kūrė TikTok video grupėse, o vėliau surengė linksmą peržiūrą.
Taip pat šiandien nagrinėjome reklamos kūrėjo profesija ir susipažinome su socialinės reklamos kūrimo principais ir priemonėmis. Buvo paliestos šiandienai aktualūs skauduliai: vaikų smurto, identiteto, empatijos temos. Jaunieji menininkai nurodytomis meninėmis priemonėmis perteikė visuomenei svarbią žinutę.
Na o po pietų lankėmės Fotografijos muziejuje, kur turėjome edukacinį užsiėmimą FOTOGRAMA – ŠEŠĖLINIO VAIZDO DRAMA ir susipažinome su muziejaus istorija bei apžiūrėjome Camera obscura. O tai yra vienas seniausių optinių prietaisų, kuriame šviesa, prasiskverbusi pro nedidelę skylutę, ant visiškai tamsios patalpos sienos projektuoja apverstą daikto atvaizdą.